onsdag 19 augusti 2009

hm!
nu får det vara nog!
kan du och jag på något sätt hjälpa varandra...
ge energi
mod
jag befriar dig, från och med nu är du fri att leva ditt liv som du behöver.
Du får säga nej, du får sätta gränser. Du är vackeroch ska från och med nu respekteras. Åtminstone av digsjälv.
det är en solig dag
det som inte tillhör oss kan vi sluta grubbla över
vi kan ju leva istället för att grubbla över hur vi vill leva
jag tror, att jag satt ner fote nu
på allvar
är helt slut
men om man sätter ner foten
så kanman börja gå sedan
nu ska jag vandra i kärlek på livets väg
de som inte är med på den tanken
får inte vandra med mig
tänker inte bära, dra eller baxa eller lirka
bara önska dem allt gott
lycka till
sedan gå
i kärlrk
så blir det
har en vision, enbild av mig vandrande
martyrer och idioter i väggrenen
det bekomer mig inte
jag ler
jaglever
> Subject: Re: ?
> To: > From:
> Date: Tue, 18 Aug 2009 14:00:06 +0200
>
>
> Så fort du har svaret kan du väl lära mig.
> I mitt hem bor det en energitjuv av så gigantiska mått att jag inte ens har
> kraft att lämna honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar