onsdag 19 augusti 2009

men ÄR du knäpp eller?
Du har ju utrstrlning som en diamant
Men du utstrålar också intergritet och hög moral
Alltså: du är gift och ma nska nog inte göra dig förargad.
En stjärna kan ju explodera också, förutom att glitttra.
Det är nog inte bara ditt trånadsföremål som ger dubbla signaler..
OCH
Karlar på kö..det kan man få av många anledningar...sexighet, snygghet...men intergritet och stolthet och annat..kanske inte är prioriterat
Det hadnlar om vilka singaler man sänder ut, inte abra hur man ser ut...


Typ...
> Subject: RE: Orrböle.
> To:
> From:
> Date: Tue, 18 Aug 2009 10:52:49 +0200
>
>
> Du & Pia ger mig ofta komplimanger. Så ofta att jag faktiskt nästan tror
> att jag åtminstone ibland kan vara attraktiv.
> Fast så tvivlar jag - om jag vore så vacker skulle väl karlarna stå i kö?
>
>
>
>
>
>
>
> Åhhhh!
> Du är jämt jämt så snygg!
> Snygging!
>
> Jag avundas dig dit sätt att kvinnligt och snesuellt dekorera din vackra
> uppenbarelse..
>
> Ska nog göra ett försök jag med
> det piggar upp!
>
> FAst jag behöver en helt ny garderob
>
> Om jag spar ihop
> Kan du tänka dig att hjälpa mig att inhandla? Du har ju bra smak!
>
> > Subject: RE: Orrböle.
> > To:
> > From:
> > Date: Tue, 18 Aug 2009 09:00:16 +0200
> >
> >
> > he heh
> >
> > nej idag är jag igenkottig - som vanligt.
> > Nya havsgröna eyelinern är på och goaste parfymen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar