torsdag 5 mars 2009

Dryaden sa:


Blunda, sitt skönt på din stol. Sträck ut ditt medvetande till honom. Du kommer att känna hur kundalini rör på sig i rotchakrat. Njut av att känna det pirra. Flyt ut till honom och viska det du vill säga. Men var kvar i din egen kropp. Bara kommunicera. Han kommer att höra dig. Även om han inte förstår vad som hände och tror att ha bara kom att tänka på dig. Han kommer att göra sig ett ärende förbi dig och då kommer du att kunna se i hans ögon, vad han svarar.

2 kommentarer:

  1. Man kan börja tro att jag är en riktig häxa :-)
    Jag tror det är en annan visdom som talar genom mig. Det jag säger kommer från månens tradition. Jag känner mig som ett verktyg. Ett tacksamt verktyg.

    SvaraRadera
  2. Ninja

    Och jag tror att både du och kan dra lärdom.
    Men ibland måste det få ligga till sig lite.
    Så jag sparar häxprinsessornas konversation för framtiden.

    SvaraRadera