tisdag 24 mars 2009

Dryaden sa


Jag glömde...
Jag har glömt bitar av migsjälv
Eller gömt
Men jag hittar dem snart


Kärlek är förödande för en ensamvarg
Men också skönt och lärorikt


Har jag sagt att jag är tacksam för dig min vän! Att jag är stolt över hur mycket du utvecklas just nu! Att jag är imponerad och lycklig över att få sitta och titta på, strålglansen som omger dig.

Ibland glömmer du också, eller har gömt bitar av dig. Men du finner dem, en i taget och vill inte släppa taget om dem.

Så är det med mig också.
Vi har mycket gemensamt.

Fast DU går en väg som jag redan vandrat... av frigörelse och stolthet... den har jag levt hela livet...
JAG går den väg du befunnit dig på... där man får vila i det som är... ha tålamodet.... se det sköna och vackra....vara bunden, det är svårt för mig.
Tänk va!!!

Också får vi göra det tillsammans. Parallellt...

WOW

JAg älskar dig min kära vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar